Danacup
Uge 30 2018
Handelsskolen
 

Det der står med rødt er det antal vi skal bruge/mangler på de forskellige vagter og dermed også der, der mangler!

Har du mulighed for at hjælpe kontakt da Dorthe Jensen på 60722117
Har du ikke mulighed for at tage en hel vagt, må du meget gerne dele den med en, men du skal selv finde vedkomne du vil dele med;0)

Det er en stor opgave, men det er sjovt at møde alle de unge mennesker! Foreningen er meget taknemlig for al den hjælp den kan få!

Fredag d. 20. juli skal skolen gøres klar til indkvartering, der skal vi bruge ca. 10 personer fra kl. 13.00-16.00:
HUGF : Morten H. - Flemming J. - Dorthe J. -  Heidi K. - Anders K. - Daniel J. - Celina S. -  Arne K. - Britta K. 

 

 Dag

kl. 06.00-12.00

kl. 07.45-16.00

kl. 07.45-16.00

kl. 08.00-12.00

Kl. 10.30-13.30

kl. 15.45-24.00

Kl. 15.45-24.00

Kl. 15.45-21.00

Kl. 23.45-08.00

  

Madholdet

Skolevagt

Cafeteria

Køkken

Rengøring

Skolevagt

Cafeteria

Cafeteria

Nattevagt

Lørdag d. 21.



Annika N.
Flemming J.
 


Dorthe J.
Arly H.


1
Charlotte D.

 

 



Erik K. 
Anders K.

 


1
Heidi K.
Britta C,

 

 


Bent A.
Andreas A.

Søndag d. 22.



Annika N.
Flemming J.


 
Dorthe J.
Arly H.



Lars H.
Stephan J.
 

 



Grethe K.


Erik K. 
Kristoffer H. 



2
Heidi K.
Lisa D.
 

Anders K.
Britta C.
Arne C.



Bent A.
Andreas A.
Vibeke J. NA

Mandag d. 23.


Annika N.
Flemming J.
Henny M.
Hanne E.


Thorkild B.
Annelis B.
Shiyar
Dorthe J.


2
Tove O.
 




Inger Å 
Helene J.

 




Grethe K.
 


Thomas S.
Lukas S.
Steffen T.
 



Heidi K.
Christian Å
Matias P

 


Britta K. 
Anja S.
Peter S.
Søren H.

 



Celina S.
Daniel J.
Morten J.

Tirsdag d. 24.



Annika N.
Flemming J.
Henny M.
Hanne E.



Thorkild B.
Annelis B.
Shiyar
Karl Anton
 




Tove O. 
Helle S.
Bent A.


Mette Aa.
Lars Aa.



 
Grethe K. 
Dorthe J.

 


Erik K. 
Thomas S.
Lukas S.

 


2
Helle S.
Heidi K.

 

Britta K.
Anja S.  
Henrik H.
Jannick H.



Celina S.
Daniel J.
​Morten J.

 

Onsdag d. 25.


Annika N.
Flemming J.
Henny M.
Hanne E.


Bue - HJ
Klaus - HJ
Jan - HJ



Berit P.
Niels Jørgen T.
Rita - HJ
 


Inger Å 
Helene J.

 
Grethe K. 
​Dorthe J.



Dennis - HJ
Emil - HJ
Lasse - HJ

 




Heidi K.
Lars G.
Lis
Jacob A.
 


Britta K. 
Jonas M.
Daniel B.
Matias P. 


Celina S.
Daniel J.
​Morten J.

Torsdag d. 26.

 
Annika N.
Flemming J.
Henny M.
Hanne E.


Bue - HJ
Klaus - HJ
Jan - HJ



Tine N.
Rita - HJ
Bent A.
 


Inger Å 
Helene J.

 
Grethe K. 
​Dorthe J.


Dennis - HJ
Emil - HJ
Lasse - HJ



Heidi K. 
Lars G.
Lis
Anne HJ


Britta K.   
Benjamin M.
Jacob T.

 
Celina S.
Daniel J.
​Morten J.

 

Fredag d. 27.

1
Annika N.
Flemming J.
Hanne E.


1
Britta A.
Finn H.
 


1
Charlotte D.
Tove O.
 

Helene J.
Louise

 
Grethe K. 
​Dorthe J.



Erik K. 
Steffen T.
Thomas S. 
 

 

1
Heidi K. 
Anja S.
Mette Jacobsen


Britta K. 
Jeppe S.
Simon B.

 
Celina S.
Daniel J.
​Morten J.

Lørdag d. 28.


Annika N.
Flemming J.
Daniel L.



Peter St.
Stephan J.
Lars H. 

 


Charlotte D.
Kristoffer H.

 


 
Grethe K. 
​Dorthe J.


2
Erik K. 
 



Heidi K. 
Cresten L.
Nicolai
Anne-Marie R.
Britta K.

 


 

1
Vibeke J. -NA

Søndag d. 29.


Annika N.
Flemming J.
1   

 

-

 -

 -

-

 -

Oprydning søndag d. 29. -  ca. 10 stk
HUGF : Heidi K. - Flemming J. - Dorthe J. - Annika N. - Britta K. - Arne K. - Simon K. - Signe K. - 

 

Madholdet: Lave og servere morgenmad. Forberede ekstramad til holdene - lørdag, søndag og mandag. Forberede personalemad, mandag-fredag. (Mad-og indkøbsansvarlige sørger for al planlægning og indkøb af det mad der skal produceres, madholdet skal hjælpe med at lave maden)


Rengøring: Rengøring og gulvvask af alle toiletter, tjek op på toiletpapir, håndklæderuller og sæbedispensor. Sørge for at rengøringsdepoter er fyldt op.


Cafeteriavagt: Salg og opfyldning. Sørge for der hele tiden er mad klar til salg. Holde orden i cafeteriet og køkken (rengøring). Hjælpe i skolevagten, hvis der er tid og behov. Det er vigtigt at give besked og info videre til næste vagt! 

Skolevagt - dag og aften:  Indkvartering (lørdag, søndag og mandag). Afrejse (fredag, lørdag og søndag). Låse op og låse efter holdene. Tørre borde af og tømme affaldsspande i kantinen og feje gulvet. Alle skraldespande på gangene skal tømmes/tjekkes 3 gange pr. skift (holdene har fået affaldsposer til affald og flasker, som de stiller ud på gangen når de er fyldte, og der lægges en ny pose), sidste tømning skal være ca. kl. 22, så der er tømt inden natten (ro på gangene) Der skal tømmes affaldsposer på alle toiletter (håndaftørringspapir) 3 gange pr. skift, og der tjekkes op på toiletpapir og håndklæderuller. Samle affald udenfor på skolens grønne områder og P-pladsen. Samle flasker og andet affald der ligger og flyder på gangene. Hjælpe i cafeteriet, hvis der er tid og behov. Det er vigtigt at give besked og info videre til næste vagt.      

Nattevagt: Brandvagt. Rengøring og gulvvask af alle toiletter, tjek op på toiletpapir og håndklæderuller, før holdene står op, vis hensyn. Gulvvask i køkken og salgsområde. Der brygges kaffe om morgenen til morgenmaden. Det er vigtigt af give besked og info videre til næste vagt!                                                                                                                                   

Skoleleder: Kontakt til skolen, kontakt til Danacup, kontakt til Beredskabet, koordinering af vagter m.m.tage til skoleledermøder hos Danacup m.m.
Indkøbs ansvarlig: Indkøb af varer til salg, ansvarlig for klargøring og servering af morgenmad, planlægge og indkøb til ekstramad til deltagere.         
                                                                                                                                

Harken Ungdoms og Gymnastik Forening | Idrætsmarken 15 | 9800 Hjørring | harkenugf@gmail.com | CVR-nr. 71614816